Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη LUIZA | 26 Απριλίου 2020, 13:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενα σχολείο ανοιχτό στη διαπολιτισμικότητα χρειάζεται την εκμάθηση ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ. Ειδικά για μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου η επαφή της με ξένους πολίτες είναι συνεχής, αλλά η γλωσσα της μιλιέται ελάχιστα πέρα από τα σύνορά της. Το 2ωρο της δέυτερης ΞΓ είναι ανεπαρκές. Οπως ενισχύεται σε εξωσχολικά εργαστήρια η Πληροφορική, το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει και με την εμβάθυνση στη γλώσσα επιλογής του μαθητή. Μέσα στο δημόσιο σχολείο, όχι στο φροντιστήριο. Το χρειάζονται όλοι οι μαθητες του ελληνικού σχολείου, και μετατρέπει το σχολείο σε έναν συγχρονο φορέα γνώσης και πολυμάθειας.