Τι σόι διαβούλευση είναι αυτή! Ο μπαμπάς, η μαμά, η θεία, η γιαγιά, η νονά ολοι στη σειρά να διαβολευτούν... ομολογωντας μάλιστα πως για την εισαγωγή στο πρότυπο γυμνάσιο έκαναν ενισχυτικη διδασκαλία στα δεκάχρονα σεβόμενοι φαντάζομαι την τρυφερή τους ηλικία..Το δε ενδιαφέρον τους περιορίζεται στο χρονικό διάστημα που τους αφορά. Ας ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Αριστεία.. Ας διαβάσουμε ενα sos. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α Γυμνασίου σελ. 14.
Αν πραγματικά θέλετε να αναβαθμίσετε τα πρότυπα σχολεία η επιλογή των μαθητών πρέπει να γίνεται συνδυαστικά. Μια δίωρη εξέταση δεν εξασφαλίζει τη σωστή επιλογή. Πολύ περισσότερο όταν γίνεται με συνταγές φροντιστηρίων.
Η επιλογή των παιδιών πρέπει να γίνεται, σε πρώτη φάση, μέσα στη σχολική τάξη με πρόταση των δασκάλων και ειδικών επιστημονικών συμβούλων. Όλοι οι ενήλικες θα πρέπει να αξιολογούνται για τις προτάσεις τους ώστε να διασφαλιστεί το αδιάβλητο των επιλογών τους.
Οι γονείς είναι απολύτως φυσικό να επιθυμούν το καλύτερο για τα παιδιά τους, για αυτό θα πρέπει να ρίξετε βάρος στο δημόσιο σχολείο. Δεν πρέπει να αποδυναμωσετε τα σχολεία από τους καλούς μαθητές διευρύνοντας τα πρότυπα. Αυτό θα είναι η καταστροφή του σχολείου και θα είστε υπευθυνοι.
Τα πρότυπα σχολεία μπορούν να παίξουν ρόλο υποστήριξης παιδιών με ειδικές ικανοτητες και με κατάλληλα πολλαπλά κριτήρια να γίνεται η εισαγωγή τους. Και αυτό πάλι για να καλυφθούν ταπεινά οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες και μόνο.
Τι σόι διαβούλευση είναι αυτή! Ο μπαμπάς, η μαμά, η θεία, η γιαγιά, η νονά ολοι στη σειρά να διαβολευτούν... ομολογωντας μάλιστα πως για την εισαγωγή στο πρότυπο γυμνάσιο έκαναν ενισχυτικη διδασκαλία στα δεκάχρονα σεβόμενοι φαντάζομαι την τρυφερή τους ηλικία..Το δε ενδιαφέρον τους περιορίζεται στο χρονικό διάστημα που τους αφορά. Ας ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Αριστεία.. Ας διαβάσουμε ενα sos. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α Γυμνασίου σελ. 14. Αν πραγματικά θέλετε να αναβαθμίσετε τα πρότυπα σχολεία η επιλογή των μαθητών πρέπει να γίνεται συνδυαστικά. Μια δίωρη εξέταση δεν εξασφαλίζει τη σωστή επιλογή. Πολύ περισσότερο όταν γίνεται με συνταγές φροντιστηρίων. Η επιλογή των παιδιών πρέπει να γίνεται, σε πρώτη φάση, μέσα στη σχολική τάξη με πρόταση των δασκάλων και ειδικών επιστημονικών συμβούλων. Όλοι οι ενήλικες θα πρέπει να αξιολογούνται για τις προτάσεις τους ώστε να διασφαλιστεί το αδιάβλητο των επιλογών τους. Οι γονείς είναι απολύτως φυσικό να επιθυμούν το καλύτερο για τα παιδιά τους, για αυτό θα πρέπει να ρίξετε βάρος στο δημόσιο σχολείο. Δεν πρέπει να αποδυναμωσετε τα σχολεία από τους καλούς μαθητές διευρύνοντας τα πρότυπα. Αυτό θα είναι η καταστροφή του σχολείου και θα είστε υπευθυνοι. Τα πρότυπα σχολεία μπορούν να παίξουν ρόλο υποστήριξης παιδιών με ειδικές ικανοτητες και με κατάλληλα πολλαπλά κριτήρια να γίνεται η εισαγωγή τους. Και αυτό πάλι για να καλυφθούν ταπεινά οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες και μόνο.