• Σχόλιο του χρήστη 'Μάρθα Τσιάτσιου' | 26 Απριλίου 2020, 13:31

    Αξιότιμοι κύριοι του Υπουργείου Παιδείας Θα ήθελα να αναφερθώ σε δύο θέματα. Το πρώτο έχει να κάνει με τη διατήρηση του 7ώρου στα μαθήματα προσανατολισμού. Τα παιδιά φέτος δεν πήγαν στο μάθημά μου φροντιστήριο, πριν κλείσουν τα σχολεία τελειώσαμε την ύλη και μέσα από τις επαναλήψεις που γίνονται έστω και μέσω της τηλεκπαίδευσης είμαστε σε ένα πολύ καλό σημείο. Θα ήταν τεράστιο σφάλμα να αλλάξει κάτι το οποίο είναι καλό για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς από τη στιγμή που γίνεται σοβαρή δουλειά μέσα στην τάξη. Αυτό δε θα θέλατε κι εσείς; Το δεύτερο θέμα έχει να κάνει με το μάθημα της πολύπαθης κοινωνιολογίας μιας και είχα την τιμή να το διδάξω τη φετινή χρονιά ως ΠΕ78. Είδα το τεράστιο ενδιαφέρον των μαθητών και τον ζήλο τους να μάθουν για όλα αυτά που τους περιβάλλουν και τους απασχολούν στην καθημερινότητά τους. Η κοινωνιολογία οξύνει το νου, αναπτύσσει την κριτική ικανότητα των μαθητών καθώς και την ενσυναίσθηση και δημιουργεί υπεύθυνους και ενεργούς πολίτες. Το ζητούμενο βέβαια είναι τι εργαζομένους και τι πολίτες θέλει το Υπουργείο. Τα λατινικά από την άλλη πλευρά είναι χρήσιμα για τα παιδιά που επιλέγουν την κλασσική φιλολογία. Κρατείστε το λοιπόν ως επιλεγόμενο μάθημα. Τελειώνοντας θα ήθελα να σκεφθείτε όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ78 που λάβαμε από την πρώτη στιγμή μέρος με αμέτρητες ώρες εργασίας πάνω στον υπολογιστή μας,στο εγχείρημα του Υπουργείου Παιδείας, για να μην μείνουν πίσω τα παιδιά μας, αλλά δυστυχώς με την κατάργηση του μαθήματος θα μείνουμε όλοι εμείς χωρίς ώρες και θα είμαστε υποχρεωμένοι να τρέχουμε σε τρία και τέσσερα σχολεία ύστερα από 24 χρόνια υπηρεσίας στο δημόσιο.