«Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από το ΕΠ.Ε.Σ. του οικείου Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του οικείου ΕΠ.Ε.Σ. και τον Διευθυντή του σχολείου..» Μήπως πρόκειται για ένα κλειστό μικρόκοσμο για την κοινωνική ευθύνη του οποίου δεν μπορεί να είμαστε σε πολλές περιπτώσεις και πολύ σίγουροι;
Και εάν οι γονείς προφανώς και δεν έχουν κανένα λόγο στην αξιολόγηση των καθηγητών, νομίζω ότι δικαιούνται να ξέρουν τι στο καλό έκανε το παιδί τους τις 7 τουλάχιστον ώρες που πέρασε στο σχολείο.
Προτείνω κάθε καθηγητής και για κάθε τμήμα να αναρτά στον ιστότοπο του σχολείου τις παρακάτω πληροφορίες στις οποίες να έχουν πρόσβαση μαθητές, γονείς, καθηγητές, αξιολογητές.
Ισως αρχικά το σχέδιο του μαθήματος, τις δράσεις που προβλέπονται κλπ, αλλά κυρίως σε καθημερινή βάση συνοπτικά τι παραδόθηκε στο μάθημα ή ποιες δράσεις έγιναν και ποιες είναι οι εργασίες /ασκήσεις για την επόμενη φορά. Παρατηρήσεις τι να προσέξουν, πως να διαβάσουν κλπ. Και μην μου πείτε ότι αυτό είναι αυτονόητο, αυτό κι αν δεν είναι !
Και μην μου πείτε επίσης ότι γυρνώ το σχολείο μερικές δεκαετίες πίσω. Και για δράσεις από το Φωτόδεντρο (ιστότοπος του Υπουργείου Παιδείας) μιλώ ή από τον Ελληνικό Πολιτισμό ή από αλλού, και για βιωματικές εργασίες και για ομαδικές εργασίες που θα γίνονται όμως με συνοχή και συνέπεια ως προς το αντικείμενο του μαθήματος
Ενας μικρός κόπος που
Α) δημιουργεί μια ρουτίνα ροής της διδασκαλίας τόσο για καθηγητές όσο και για μαθητές,
Β) δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να έχουν μια ιδέα για το τι γίνεται στη τάξη
Γ) αποτελεί εν τέλει το ζητούμενο υλικό για την ουσιαστική αξιολόγηση του κάθε καθηγητή.
«Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από το ΕΠ.Ε.Σ. του οικείου Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του οικείου ΕΠ.Ε.Σ. και τον Διευθυντή του σχολείου..» Μήπως πρόκειται για ένα κλειστό μικρόκοσμο για την κοινωνική ευθύνη του οποίου δεν μπορεί να είμαστε σε πολλές περιπτώσεις και πολύ σίγουροι; Και εάν οι γονείς προφανώς και δεν έχουν κανένα λόγο στην αξιολόγηση των καθηγητών, νομίζω ότι δικαιούνται να ξέρουν τι στο καλό έκανε το παιδί τους τις 7 τουλάχιστον ώρες που πέρασε στο σχολείο. Προτείνω κάθε καθηγητής και για κάθε τμήμα να αναρτά στον ιστότοπο του σχολείου τις παρακάτω πληροφορίες στις οποίες να έχουν πρόσβαση μαθητές, γονείς, καθηγητές, αξιολογητές. Ισως αρχικά το σχέδιο του μαθήματος, τις δράσεις που προβλέπονται κλπ, αλλά κυρίως σε καθημερινή βάση συνοπτικά τι παραδόθηκε στο μάθημα ή ποιες δράσεις έγιναν και ποιες είναι οι εργασίες /ασκήσεις για την επόμενη φορά. Παρατηρήσεις τι να προσέξουν, πως να διαβάσουν κλπ. Και μην μου πείτε ότι αυτό είναι αυτονόητο, αυτό κι αν δεν είναι ! Και μην μου πείτε επίσης ότι γυρνώ το σχολείο μερικές δεκαετίες πίσω. Και για δράσεις από το Φωτόδεντρο (ιστότοπος του Υπουργείου Παιδείας) μιλώ ή από τον Ελληνικό Πολιτισμό ή από αλλού, και για βιωματικές εργασίες και για ομαδικές εργασίες που θα γίνονται όμως με συνοχή και συνέπεια ως προς το αντικείμενο του μαθήματος Ενας μικρός κόπος που Α) δημιουργεί μια ρουτίνα ροής της διδασκαλίας τόσο για καθηγητές όσο και για μαθητές, Β) δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να έχουν μια ιδέα για το τι γίνεται στη τάξη Γ) αποτελεί εν τέλει το ζητούμενο υλικό για την ουσιαστική αξιολόγηση του κάθε καθηγητή.