Η αξιολόγηση θα πρέπει να στοχεύει τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού, και όχι την τιμωρία του.
Ναι στην αξιολόγηση που θα έχει κανόνες, δεν θα γίνει αυστηρά με βάση παιδαγωγικές θεωρίες αλλά από αξιολογητές με αρκετή εμπειρία στην σχολική τάξη. Αξιολόγηση που θα γίνει κατόπιν σχετικής επιμόρφωσης και αργότερα υποστήριξης του διδακτικού έργου στην πράξη και επί της ουσίας!
Απαραιτήτως θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και παράγοντες,όπως τα μέσα που διατίθενται στον εκπαιδευτικό (υπάρχουν σχολεία που ακόμα και το φωτοτυπικό είναι πολυτέλεια!),η τοποθέτησή του, ο αριθμός σχολείων που υπηρετεί, το είδος σχολείου που υπηρετεί, η διάθεση και ικανότητα της διοίκησης του σχολείου να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό, η δυνατότητα και διάθεση των γονέων για συνεργασία αλλά και υπολοίπων φορέων όπως ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, τα κεσυ κ.α.
Πριν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ας αξιολογηθούν οι υποδομές των σχολείων,τα εργαστήρια (όπου υπάρχουν), η υποστήριξη των εκπαιδευτικών από βοηθητικές δομές και η ενίσχυσή τους (π.χ. ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί,σχολές γονέων κλπ), οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, οι δυνατότητες επιμόρφωσης,η διάθεση συνεργασίας και συμμετοχής των γονέων κλπ.
Η αξιολόγηση θα πρέπει να στοχεύει τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού, και όχι την τιμωρία του. Ναι στην αξιολόγηση που θα έχει κανόνες, δεν θα γίνει αυστηρά με βάση παιδαγωγικές θεωρίες αλλά από αξιολογητές με αρκετή εμπειρία στην σχολική τάξη. Αξιολόγηση που θα γίνει κατόπιν σχετικής επιμόρφωσης και αργότερα υποστήριξης του διδακτικού έργου στην πράξη και επί της ουσίας! Απαραιτήτως θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και παράγοντες,όπως τα μέσα που διατίθενται στον εκπαιδευτικό (υπάρχουν σχολεία που ακόμα και το φωτοτυπικό είναι πολυτέλεια!),η τοποθέτησή του, ο αριθμός σχολείων που υπηρετεί, το είδος σχολείου που υπηρετεί, η διάθεση και ικανότητα της διοίκησης του σχολείου να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό, η δυνατότητα και διάθεση των γονέων για συνεργασία αλλά και υπολοίπων φορέων όπως ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, τα κεσυ κ.α. Πριν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ας αξιολογηθούν οι υποδομές των σχολείων,τα εργαστήρια (όπου υπάρχουν), η υποστήριξη των εκπαιδευτικών από βοηθητικές δομές και η ενίσχυσή τους (π.χ. ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί,σχολές γονέων κλπ), οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, οι δυνατότητες επιμόρφωσης,η διάθεση συνεργασίας και συμμετοχής των γονέων κλπ.