Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη ΣΣ Attiki | 7 Δεκεμβρίου 2010, 14:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε συνέχεια των προηγούμενων σχολίων μου Σχόλιο γενικό 3: Ο μέντορας δεν δίνει μόνο αλλά και παίρνει. Η σχέση με το νέο εκπαιδευτικό είναι ισότιμη, γνωστή στη διεθνή βιβλιογραφία και ως co-learning partnership. O νέος εκπαιδευτικός επίσης παίρνει αλλά και δίνει. Είναι σημαντικό για την επιτυχία του προγράμματος να δομηθεί τέτοιας μορφής σχέση, η οποία να αναγνωρίζεται ως τέτοια όχι μόνο από τα δυο εμπλεκόμενα μέλη αλλά και από όλους τους συντελεστές του προγράμματος. Σχόλιο γενικό 4: Ο μέντορας είναι απαραίτητο να καθοδηγεί το νέο εκπαιδευτικό να γράφει ένα ημερολόγιο με reflection -το έχει ήδη κάνει και στις προπτυχιακές του σπουδές. Ένα αντίστοιχο τηρεί και ο μέντορας αλλά και ο ΣΣ. Η σύγκριση των ημερολογίων είναι μία ακόμη συνιστώσα στη συνισταμένη της αξιολόγησης.