ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ. ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΕΙ; Εδώ μετράει αν κάποιος γνωρίζει σερβικά ή βουλγαρικά. Εγώ για παράδειγμα ανήκω σε δύο κλάδους. Κάθε χρόνο με προσπερνάει το σύστημα στον έναν κλάδο και πηγαίνω στον άλλον. Είναι και οι δύο στην εκπαίδευση. Οι μόνιμοι γιατί μπορούν και επιλέγουν ΚΛΑΔΟ μετά από χρόνια υπηρεσίας; Το μόνο καλό που έκανε ο Γαβρογλου ήταν η μεταφορά από κλάδο σε κλάδο και το παίρνετε πίσω εσείς.ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Αφού και οι δύο κλάδοι είναι στην Εκπαίδευση θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία.Εχουμε εξεταστεί άπειρες φορές ως εκπαιδευτικοί και οι γνώσεις μας είναι δεδομένες. Ελληνικά Πανεπιστήμια τελειώσαμε αξιόλογα και οι γνώσεις μας θα πρέπει να επιβραβεύονται. Όχι να πετιουνται στον κάδο των αχρήστων.
ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ. ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΕΙ; Εδώ μετράει αν κάποιος γνωρίζει σερβικά ή βουλγαρικά. Εγώ για παράδειγμα ανήκω σε δύο κλάδους. Κάθε χρόνο με προσπερνάει το σύστημα στον έναν κλάδο και πηγαίνω στον άλλον. Είναι και οι δύο στην εκπαίδευση. Οι μόνιμοι γιατί μπορούν και επιλέγουν ΚΛΑΔΟ μετά από χρόνια υπηρεσίας; Το μόνο καλό που έκανε ο Γαβρογλου ήταν η μεταφορά από κλάδο σε κλάδο και το παίρνετε πίσω εσείς.ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Αφού και οι δύο κλάδοι είναι στην Εκπαίδευση θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία.Εχουμε εξεταστεί άπειρες φορές ως εκπαιδευτικοί και οι γνώσεις μας είναι δεδομένες. Ελληνικά Πανεπιστήμια τελειώσαμε αξιόλογα και οι γνώσεις μας θα πρέπει να επιβραβεύονται. Όχι να πετιουνται στον κάδο των αχρήστων.