Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Ποταμιάνου Άννα | 26 Απριλίου 2020, 14:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου θεωρώ ότι θα δυσκολέψει πάρα πολύ την διαδικασία κατάκτησης της μητρικής γλώσσας. Αν λάβουμε υπόψη μας το μεγάλο ποσοστό παιδιών που έχουν δυσκολία στη λειτουργική χρήση της γλώσσας θα αντιληφθούμε πόσο πολύ θα εντείνει αυτό το πρόβλημα. Μέσα στα σχόλια διάβασα την άποψη ότι αν κάποιο παιδί έχει δυσκολία στην ομιλία μπορεί να συμβουλευτεί τον αναπτυξιολόγο που το παρακολουθεί και να εξαιρεθεί απ' το μάθημα αγγλικών και η νηπιαγωγός να το απασχολεί με άλλα αντικείμενα. Αυτό είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου και πραγματικότητας του νηπιαγωγείου, δεν χρειάζονται αναπτυξιολόγο όλα τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ομιλία και δεν πηγαίνουν όλα, ακόμα και αν τον χρειάζονται. Η νηπιαγωγός, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, οφείλει να είναι παρούσα, οπότε δεν μπορεί να ασχολείται ιδιαιτέρως με ένα ή ορισμένα παιδιά. Επίσης το γεγονός ότι οι απόφοιτοι της αγγλικής φιλολογίας δεν είναι εκπαιδευμένοι για διδασκαλία στην προσχολική ηλικία επουδενί δεν αντιμετωπίζεται με το να είναι παρούσα η νηπιαγωγός.