Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κορρός | 26 Απριλίου 2020, 14:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μαθητής της Α’ Λυκείου, και θεου θέλοντος, μελλοντικός φοιτητής Κοινωνικών Επιστημών σε κάποιο από τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, δε βρίσκω λογο για την αντικατάσταση του μαθήματος της κοινωνιολογίας, από τα Λατινικά. Μια νεκρή γλώσσα, η οποία χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο σε μια «χούφτα» σχολών (νομικών σχολών κυρίως). Οι αρχές της Κοινωνιολογίας, είναι αρχές που κανονικα θα έπρεπε να διδάσκονται όχι μόνο ως μαθημα κατεύθυνσης στη Γ’Λυκειου, αλλά και στις άλλες κατευθύνσεις ως μαθημα γενικής παιδείας.