Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μονίμως_Μη_Μόνιμος | 26 Απριλίου 2020, 14:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ, Δηλώνετε με κάθε ευκαιρία τα εξής: α. ανακατανομή ωρών διδασκαλίας με ενίσχυση της πληροφορικής β. στο νηπιαγωγείο δραστηριότητες πληροφορικής γ. στο γυμνάσιο νέες θεματικές όπως δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης π.χ. ρομποτική δ. στο λύκειο ενίσχυση της πληροφορικής σαν μάθημα γενικής και αναβάθμιση του Μπορείτε να εξηγήσετε στον εκπαιδευτικό κόσμο και ιδίως στους καθηγητές πληροφορικής πως εννοείτε τα παραπάνω; Μήπως με αύξηση της πληροφορικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα και καθιστώντας το μάθημα σαν υποχρεωτικό γενικής παιδείας σε όλες τις βαθμίδες; Μήπως απλά εισάγοντας μία ερευνητική εργασία στο Β' τετράμηνο θεωρείτε ότι ενισχύθηκε και αναβαθμίστηκε η πληροφορική στο δημόσιο σχολείο; Περιμένουμε απαντήσεις και συγκεκριμένες ανακοινώσεις. Διαφορετικά θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι παραπάνω δηλώσεις σας πρόκειται για λόγια εντυπωσιασμού και ευχολόγια στα αυτιά των κουρασμένων πλέον πληροφορικών. Με εκτίμηση. Ένας από όλους μας.