Το νηπιαγωγείο έχει εδώ και καιρό χάσει τον προσανατολισμό του και το ρόλο του. Δυστυχώς για καθαρά συντεχνιακά συμφέροντα βρίσκεται μαζί με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου φυσικά δεν ανήκει. Βλέποντας μόνο τις αίθουσες ενός νηπιαωγείου κι ενός δημοτικού σχολείου καταλαβαίνει κανείς ότι άλλο προσχολική αγωγή κι εντελώς διαφορετική η πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια Δ/νση προσχολικής αγωγής για τις ηλικίες 0-6 με ξεκάθαρη διαφοροποίηση από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κάτω από την ομπρέλα του Υπουργείου Παιδείας με σαφή ρόλο και κανόνες.
Το νηπιαγωγείο έχει εδώ και καιρό χάσει τον προσανατολισμό του και το ρόλο του. Δυστυχώς για καθαρά συντεχνιακά συμφέροντα βρίσκεται μαζί με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου φυσικά δεν ανήκει. Βλέποντας μόνο τις αίθουσες ενός νηπιαωγείου κι ενός δημοτικού σχολείου καταλαβαίνει κανείς ότι άλλο προσχολική αγωγή κι εντελώς διαφορετική η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια Δ/νση προσχολικής αγωγής για τις ηλικίες 0-6 με ξεκάθαρη διαφοροποίηση από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κάτω από την ομπρέλα του Υπουργείου Παιδείας με σαφή ρόλο και κανόνες.