Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Φερεντίνος | 26 Απριλίου 2020, 15:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κα Υπουργέ Κατανοώ ότι έχετε υποσχεθεί πριν τις εκλογές στους φιλολόγους (ΠΕ02) επαναφορά των λατινικών παρόλο που τους έχετε δώσει και τη Β ανάθεση της κοινωνιολογίας , έστω και αν είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ με το αντικείμενο.Γιαυτό και κάποιοι κόπτονται χωρίς επιχειρήματα για τα λατινικά διότι δεν χρειάζεται να μελετήσουν για να τα διδάξουν. Κατανοώ επίσης ότι θέλετε να κάνετε μια βαθιά τομή στην Παιδεία την οποία δεν βλέπω , από τα σχόλια , να την αποδέχεται πολύς κόσμος , είτε λόγω περιστάσεων είτε λόγω περιεχομένου. Αντί λοιπόν να σκοτώνονται οι ΠΕ78 με τους ΠΕ02 σχετικά με το ποιο μάθημα είναι πιο χρηστικό (προσωπικά δεν ξέρω αν η κοινωνιολογία χρειάζεται.Αυτό που ξέρω και διαβάζω από τα σχόλια, είναι ότι τα λατινικά χρειάζονται ΜΕΡΙΚΩΣ σε 3-4 σχολές , άρα επί της ουσίας είναι άχρηστο να δίνονται στις πανελλήνιες , όχι όμως και να καταργηθούν) και δεδομένου ότι αλλάξατε την ονομασία του 1ου πεδίου βγάζοντας τις ΄΄κοινωνικές΄΄ επιστήμες, να κάνετε τούτο : Φτιάξτε μια κατεύθυνση φιλολογίας για όσους θέλουν φιλολογικές σχολές να μαθαίνουν αρχαία και λατινικά και μια κατεύθυνση οικονομικών-κοινωνικων ώστε οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν κύκλο σπουδών που επιθυμούν ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΔΕΣΜΕΣ. Νομίζω κυρία Υπουργέ ότι αυτή η λύση θα ικανοποιήσει όλους. Με βαθιά εκτίμηση Φερεντίνος Σπύρος