Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μάγδα Περδίκη | 26 Απριλίου 2020, 15:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι του Υπουργείου Παιδείας. Μελετώντας το πολυνομοσχέδιο για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας, μου γεννήθηκε η απορία της πρόσβασης στα τμήματα των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών, που είναι η συντριπτική πλειοψηφία των σχολών στο 1ο επιστημονικό πεδίο. Από τα εξεταζόμενα μαθήματα λείπει η Κοινωνιολογία και φαντάζομαι ότι αυτό έγινε για λόγους επεξεργασίας του σχετικού νομοσχεδίου του 2013, που υπήρχε ολοκληρωμένη πρόταση για το μάθημα της εισαγωγής στις κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες. Θεωρώ ότι ο κύριος λόγος που το πολυνομοσχέδιο είναι σε διαβούλευση είναι ότι θέλετε και τις δικές μας επισημάνσεις, προκειμένου να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι επεξεργασίες των προτάσεών σας, προτού τεθεί σε ψηφοφορία. Εξάλλου ήδη έχετε και τις σχετικές παρατηρήσεις από τους συναδέλφους μου περί της αξιοποίησης των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών στις μικρότερες τάξεις Α και Β Λυκείου, αλλά και των τάξεων του Γυμνασίου. Περιμένουμε με ανυπομονησία , αλλά και ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις σχετικές διορθώσεις για το μάθημα της Κοινωνιολογίας ή των Κοινωνικών Επιστημών, ως πανελλαδικά εξεταζόμενο προκειμένου να εισαχθούν οι υποψήφιοι στις σχολές και τα τμήματα που ανήκουν στο 1ο επιστημονικό πεδίο. Με εκτίμηση ΠΕ 78 Κοινωνιολόγος.