Η κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης πρέπει να σέβεται τις ανάγκες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών, στους οποίους απευθύνεται. Η εισαγωγή "μαθημάτων", όπως Αγγλικά, δεν συμβαδίζει με τη φιλοσοφία του ρόλου του νηπιαγωγείου που στοχεύει στην ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Πέρα από τη νοητική ανάπτυξη δουλεύουμε και για την κοινωνικοσυναισθηματική και σωματική ανάπτυξη των προνηπίων και νηπίων. Αυτό , λοιπόν, που χρειάζονται δεν είναι η εισαγωγή διδακτικών αντικειμένων, αλλά ένα ασφαλές μαθησιακό περιβάλλον (κατάλληλα κτίρια, απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή, μόνιμες καθαρίστριες) και μόνιμους εκπαιδευτικούς, που θα επιμορφώνονται ανά τακτά διαστήματα για να μπορούν να ανταποκριθούν στις όλο και πιο δύσκολες συνθήκες και ιδιαίτερες ανάγκες των παιδιών. Αν δεν μεριμνήσουμε για τα στοιχειώδη και ουσιαστικά, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά προσπάθεια εντυπωσιασμού και ένδειξη μη σεβασμού του παιδιού αυτής της ηλικίας!
Η κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης πρέπει να σέβεται τις ανάγκες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών, στους οποίους απευθύνεται. Η εισαγωγή "μαθημάτων", όπως Αγγλικά, δεν συμβαδίζει με τη φιλοσοφία του ρόλου του νηπιαγωγείου που στοχεύει στην ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Πέρα από τη νοητική ανάπτυξη δουλεύουμε και για την κοινωνικοσυναισθηματική και σωματική ανάπτυξη των προνηπίων και νηπίων. Αυτό , λοιπόν, που χρειάζονται δεν είναι η εισαγωγή διδακτικών αντικειμένων, αλλά ένα ασφαλές μαθησιακό περιβάλλον (κατάλληλα κτίρια, απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή, μόνιμες καθαρίστριες) και μόνιμους εκπαιδευτικούς, που θα επιμορφώνονται ανά τακτά διαστήματα για να μπορούν να ανταποκριθούν στις όλο και πιο δύσκολες συνθήκες και ιδιαίτερες ανάγκες των παιδιών. Αν δεν μεριμνήσουμε για τα στοιχειώδη και ουσιαστικά, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά προσπάθεια εντυπωσιασμού και ένδειξη μη σεβασμού του παιδιού αυτής της ηλικίας!