Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Σ. | 26 Απριλίου 2020, 15:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σωστό το μέτρο και αποδοτικό. Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι ο Διευθυντής εκπαίδευσης που είναι σχεδόν πάντα δάσκαλος. Πάντα βρίσκει τρόπους και παραθυράκια ώστε να σπάνε τμήματα και να μην εφαρμόζεται ποτέ ο ανώτερος αριθμός μαθητών. Στα 2 νηπιαγωγεία της περιοχής μας παράδειγμα με 60 νήπια έκαναν 4 τμήματα αντί για 3. Στην εποχή της οικονομικής κρίσης το κράτος οφείλει να νοικοκυρέψει τα σχολεία και να μην σπαταλάται δημόσιο χρήμα. Οι Διευθυντές εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι από τον ίδιο κλάδο.