Ειδικά σχολεία υπάρχουν συνήθως στις έδρες των νομών ή στις μεγάλες πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός δεν θα μπορεί να τοποθετηθεί στο οργανικό κενό π.χ στο Ξυλόκαστρο ή τα Μέγαρα αλλά θα πρέπει καθημερινά να ταξιδεύει στην Κόρινθο ή την Ελευσίνα. Αντί για αρνητικά κίνητρα για στελέχωση των ΣΜΕΑΕ πρέπει να δοθούν θετικά. Επαναφορά του επιδόματος δυσμενών συνθηκών (ίσχυε μέχρι το 2011) π.χ. ίσο με το επίδομα του υποδιευθυντή μόνο σε όσους υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ κι όχι σε άλλες δομές ειδικής αγωγής. Έτσι θα προσελκύσουν εκπαιδευτικούς και Διευθυντές.
Ειδικά σχολεία υπάρχουν συνήθως στις έδρες των νομών ή στις μεγάλες πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός δεν θα μπορεί να τοποθετηθεί στο οργανικό κενό π.χ στο Ξυλόκαστρο ή τα Μέγαρα αλλά θα πρέπει καθημερινά να ταξιδεύει στην Κόρινθο ή την Ελευσίνα. Αντί για αρνητικά κίνητρα για στελέχωση των ΣΜΕΑΕ πρέπει να δοθούν θετικά. Επαναφορά του επιδόματος δυσμενών συνθηκών (ίσχυε μέχρι το 2011) π.χ. ίσο με το επίδομα του υποδιευθυντή μόνο σε όσους υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ κι όχι σε άλλες δομές ειδικής αγωγής. Έτσι θα προσελκύσουν εκπαιδευτικούς και Διευθυντές.