Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 26 Απριλίου 2020, 16:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα λατινικά είναι μάθημα άχρηστο σε όλες τις σχολές πλήν των φιλολογιών εντούτοις πολύ σωστά επανέρχεται στις πανελλαδικές γιατί η βαθμολόγησή του δεν εμπεριέχει υποκειμενικά στοιχεία, πράγμα που είναι το ζητούμενο σε μια αδιάβλητη διαδικασία. Η κοινωνιολογία μπορεί να είναι χρησιμότερη ως γνώση αλλά δεν μπορεί να βαθμολογηθεί ενιαία και ορθολογιστικά, άρα πρέπει να φύγει από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.