Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 26 Απριλίου 2020, 16:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν έχω καταλάβει με ποιον τρόπο η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα οδηγεί σε θετικά μαθησιακά αποτελέσματα. Τα μικρότερα τμήματα είναι πιο αποδοτικά, διότι εξασφαλίζεται η καλύτερη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών και μαθητριών, ο/η εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει καλύτερα τα παιδιά, να λύνει απορίες και να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ευελιξία τη διδασκαλία σε ομάδες. Επιπλέον, στα μικρά τμήματα είναι πιο εύκολη η προσέγγιση μαθητών/τριών με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες, προβλήματα συμπεριφοράς κλπ. Επιπρόσθετα, τόσο η πρόσφατη εμπειρία του κορονοϊού όσο και η πολυετής εμπειρία από την εποχική γρίπη θα έπρεπε να αποτελούν βασικό λόγο διατήρησης της δυναμικής των τμημάτων ως έχουν. Ας μην ξεχνάμε ότι ο συγχρωτισμός πολλών ανθρώπων σε μικρούς κλειστούς χώρους ευνοεί τη μετάδοση τέτοιων ασθενειών, ιδιαίτερα μεταξύ παιδιών, τα οποία δεν είναι ακόμα σε θέση να τηρήσουν επαρκώς τους κανόνες υγιεινής και κοινωνικής αποστασιοποίησης. Συνεπώς, πιστεύω ότι η αύξηση του αριθμού παιδιών ανά τμήμα δεν επιλύει κανένα εκπαιδευτικό πρόβλημα, αλλά αντίθετα δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.