Δεν φαίνεται πουθενά άστρο νομοσχέδιο η έμπρακτη ενίσχυση της Πληροφορικής. Προτείνεται από τους καθηγητές Πληροφορικής αλλά και τους συλλόγους Πληροφορικών το μάθημα μας να γίνει δίωρο στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο ώστε οι μαθητές εμπρακταυνα μπορούν να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες αλλά και οι μαθητές να είναι σε θέση να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τα εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την ομαλή λειτουργία σύγχρονης αλλά και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Δεν φαίνεται πουθενά άστρο νομοσχέδιο η έμπρακτη ενίσχυση της Πληροφορικής. Προτείνεται από τους καθηγητές Πληροφορικής αλλά και τους συλλόγους Πληροφορικών το μάθημα μας να γίνει δίωρο στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο ώστε οι μαθητές εμπρακταυνα μπορούν να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες αλλά και οι μαθητές να είναι σε θέση να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τα εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την ομαλή λειτουργία σύγχρονης αλλά και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.