Σε ποια παιδαγωγική μέθοδο και ποιανού αιώνα αναφέρεστε στην αιτιολογική σας έκθεση? Θα είχε ενδιαφέρον να μας παραθέσετε και τις αντίστοιχες επιστημονικές έρευνες. Αν και όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για μέτρο που βασίζεται σε αναχρονιστικές μεθόδους. Είναι ξεκάθαρο ότι η υπουργική ομάδα αδυνατεί να λάβει υπόψιν της τις ανάγκες της αγοράς αλλά και του πλανήτη που εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς για μια εκπαίδευση που θα ενισχύει την κριτική σκέψη, την συνεργατικότητα, την λήψη αποφάσεων, την επίλυση συγκρούσεων και άλλες σημαντικές δεξιότητες στον άνθρωπο του 21ου αιώνα.
Σε ποια παιδαγωγική μέθοδο και ποιανού αιώνα αναφέρεστε στην αιτιολογική σας έκθεση? Θα είχε ενδιαφέρον να μας παραθέσετε και τις αντίστοιχες επιστημονικές έρευνες. Αν και όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για μέτρο που βασίζεται σε αναχρονιστικές μεθόδους. Είναι ξεκάθαρο ότι η υπουργική ομάδα αδυνατεί να λάβει υπόψιν της τις ανάγκες της αγοράς αλλά και του πλανήτη που εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς για μια εκπαίδευση που θα ενισχύει την κριτική σκέψη, την συνεργατικότητα, την λήψη αποφάσεων, την επίλυση συγκρούσεων και άλλες σημαντικές δεξιότητες στον άνθρωπο του 21ου αιώνα.