Δυστυχώς υπάρχουν ήδη προβλήματα μέσα στη τάξη με τη κατανόηση λόγου της ελληνικής γλώσσας , τα περισσότερα παιδιά πλέον δεν μπορούν να μιλήσουν σωστά τη μητρική τους γλώσσα , δεν ξέρουν να πιάνουν ένα μολύβι σωστά και άλλα πολλά μειονεκτήματα που έχουμε συναντήσει στα πολλά χρόνια προϋπηρεσίας.
Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μαθαίνουν αυτά που τους ενδιαφέρει να μάθουν. Αυτά που έχουν άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντα τους.
Και φυσικά, ο διγραμματισμός σε ένα δίγλωσσο νήπιο έχει αξία, καθώς η μητρική του γλώσσα είναι αυτή με την οποία επικοινωνεί με την οικογένεια του.
Εν ολίγοις, η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, είναι μια αχρείαστη γνώση για ένα νήπιο.
Στο κάτω κάτω έχει μπροστά του 12 ολόκληρα χρόνια για να μάθει όσες ξένες γλώσσες θελήσει.
Δυστυχώς υπάρχουν ήδη προβλήματα μέσα στη τάξη με τη κατανόηση λόγου της ελληνικής γλώσσας , τα περισσότερα παιδιά πλέον δεν μπορούν να μιλήσουν σωστά τη μητρική τους γλώσσα , δεν ξέρουν να πιάνουν ένα μολύβι σωστά και άλλα πολλά μειονεκτήματα που έχουμε συναντήσει στα πολλά χρόνια προϋπηρεσίας. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μαθαίνουν αυτά που τους ενδιαφέρει να μάθουν. Αυτά που έχουν άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντα τους. Και φυσικά, ο διγραμματισμός σε ένα δίγλωσσο νήπιο έχει αξία, καθώς η μητρική του γλώσσα είναι αυτή με την οποία επικοινωνεί με την οικογένεια του. Εν ολίγοις, η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, είναι μια αχρείαστη γνώση για ένα νήπιο. Στο κάτω κάτω έχει μπροστά του 12 ολόκληρα χρόνια για να μάθει όσες ξένες γλώσσες θελήσει.