Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Κουντουργιώτη | 26 Απριλίου 2020, 16:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών της τάξης εν μέσω πανδημίας θεωρείται απαράδεκτη.. είναι άλλο ένα τέχνασμα για να μειώσετε τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών..Προφανώς και η υποβάθμιση της παιδείας είναι προ των πυλών. Τα αγγλικά και η εισαγωγή ειδικοτήτων στο νηπιαγωγείο εξυπηρετούν μάλλον ειδικούς σκοπούς και όχι τις ανάγκες των νηπίων. Το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου θα μπορούσε να αναπροσαρμοστει υποστηριζόμενο κυρίως υλικοτεχνικά..η πρωτοσχολικη εμπειρία ενός παιδιού πρέπει να εμπλουτίζεται με βιώματα και όχι με στείρα γνώση,που δεν οδηγεί πουθενά.