Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ | 26 Απριλίου 2020, 16:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ντροπή να τρέχουμε να υποστηρίξουμε 3 και 4 σχολεία που υπηρετούμε, να βοηθήσουμε διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς, παιδιά και το ευχαριστώ από το υπουργείο μετά από όλη αυτή την κατάσταση, να είναι 1 ώρα Πληροφορική ανά τάξη. Η πληροφορική είναι πλέον στην ζωή μας για τα καλά. Είναι δικαίωμα του κάθε μαθητή σε όλες τις βαθμίδες να μπορεί να πάρει τις κατάλληλες γνώσεις πληροφορικής από το σχολείο του. Έτσι και αλλιώς έχει παρατηρηθεί, ειδικά στην ειδική αγωγή, ότι εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων κάνουν χρήση εφαρμογών πληροφορικής κατά την διάρκεια του ωραρίου τους , πράγμα ανεπίτρεπτο καθώς ο κάθε εκπαιδευτικός έχει συγκεκριμένες γνώσεις και συγκεκριμένο έργο σε κάθε δομή εκπαίδευσης. Αφού λοιπόν το ίδιο το σχολείο αυξάνει από μόνο του , έστω και παράτυπα , τις ώρες κατά τις οποίες ο μαθητής ασχολείται με το μάθημα της πληροφορικής, πως γίνεται το υπουργείο να μην αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα της αύξησης των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της πληροφορικής, προκειμένου το μάθημα να γίνεται σωστά από άτομα της αντίστοιχης ειδικότητας και με τις κατάλληλες γνώσεις , ούτως ώστε ο μαθητής να μπορεί να αποκομίσει τις μέγιστες γνώσεις από το μάθημα; Τέλος πρέπει το υπουργείο να συνειδητοποιήσει πλέον ότι η πληροφορική δεν είναι απλά το μέλλον, είναι το παρόν και το μέλλον στις ζωές μας.