Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ86 | 26 Απριλίου 2020, 16:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ντροπή να τρέχουμε να υποστηρίξουμε 3 και 4 σχολεία που υπηρετούμε, να βοηθήσουμε διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς, παιδιά και το ευχαριστώ από το κράτος μετά από όλη αυτή την κατάσταση, να είναι 1 ώρα Πληροφορική ανά τάξη. Μας συμπεριφέρεται σαν να είμαστε σκουπίδια και υπηρέτες των "Βολεμένων". Επίσης, έχω να θέσω άλλη μια ερώτηση. Ας υποθέσουμε συνεχίζει να ισχύει το μονόωρο μάθημα Πληροφορικής στα δημοτικά και στις άλλες βαθμίδες, αλλά θα μιλήσω για το Πρωτοβάθμια-Ειδικής που υπηρετώ, έχει αναρωτηθεί το κράτος πόσες ώρες από τις ώρες των Δασκάλων, οι ίδιοι οι δάσκαλοι απασχολούν τα παιδιά στους Υπολογιστές;;; Και φυσικά δεν είναι, βοηθητικά/υποστηρικτηκά στο εκπαιδευτικό τους έργο, είναι από υλικό που χρησιμοποιούμε στο μάθημα Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν ο δάσκαλος να έχει το δικαίωμα στην ώρα του να κάνει χρήση εφαρμογών Πληροφορικής, ενώ ο Πληροφορικός να τρέχει από το ένα σχολείο στο άλλο; ρωτάμε εμείς τι ασκήσεις θα κάνουν στη γλώσσα ή στα μαθηματικά;; Γιατί να μπορεί να γίνει το αντίστροφο;; Δεν είναι άδικο για εμάς;; Αφού έτσι κι αλλιώς οι ίδιοι οι δάσκαλοι θα τα απασχολήσουν κι άλλη ώρα πέρα από το μονόωρο μάθημα Πληροφορικής. Η Πληροφορική είναι στη ζωή μας, θέλοντας και μη, είναι το μέλλον μας.