Σε μια εποχή που στα νηπιαγωγεια μας υπάρχουν ήδη δίγλωσσα παιδιά που παλέβουν να αναπτύξουν ισοδύναμα των προφορικό τους λόγο (ανέμεσα στην μητρική τους γλώσσα και την ελληνική), σε μια εποχή που τα ίδια τα ελληνόπουλα δυσκολεύονται να αναπτύξουν τον προφορικό τους λόγο, που πολλά από τα παιδιά μας αντιμετωπίζουν τεράστιες μαθησιακές δυσκολίες, που τα παιδιά δεν έχουν κατάλληλες αίθουσες διδασκαλίας, που σε κάθε τάξη θα στοιβάζονται 24-26 παιδιά από Σεπτέμβρη εν μέσω πανδημίας κ.ο.κ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ είναι αυτό που λείπει από τα νηπιαγωγεία;
Αλλο πράγμα η ανάπτυξη του διγραμματισμού και άλλο πράγμα η διδασκαλία ξένης γλώσσας!!!
Έτσι για να λέμε ότι το παιδί μας κάνει Αγγλικά από το Νηπιαγωγείο (επειδή έτσι κάνουν στα ιδιωτικά)...στρέφουμε το βλέμμα μακριά από τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού δημόσιου νηπιαγωγείου.
Σε μια εποχή που στα νηπιαγωγεια μας υπάρχουν ήδη δίγλωσσα παιδιά που παλέβουν να αναπτύξουν ισοδύναμα των προφορικό τους λόγο (ανέμεσα στην μητρική τους γλώσσα και την ελληνική), σε μια εποχή που τα ίδια τα ελληνόπουλα δυσκολεύονται να αναπτύξουν τον προφορικό τους λόγο, που πολλά από τα παιδιά μας αντιμετωπίζουν τεράστιες μαθησιακές δυσκολίες, που τα παιδιά δεν έχουν κατάλληλες αίθουσες διδασκαλίας, που σε κάθε τάξη θα στοιβάζονται 24-26 παιδιά από Σεπτέμβρη εν μέσω πανδημίας κ.ο.κ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ είναι αυτό που λείπει από τα νηπιαγωγεία; Αλλο πράγμα η ανάπτυξη του διγραμματισμού και άλλο πράγμα η διδασκαλία ξένης γλώσσας!!! Έτσι για να λέμε ότι το παιδί μας κάνει Αγγλικά από το Νηπιαγωγείο (επειδή έτσι κάνουν στα ιδιωτικά)...στρέφουμε το βλέμμα μακριά από τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού δημόσιου νηπιαγωγείου.