Καλή στην θεωρία δείχνει η δράση "Εργαστήρια Δεξιοτήτων", όμως πρακτικά λείπουν κάποιες λεπτομέρειες. Μιας και δεν υπάρχει αμφιβολία για την εφαρμογή της που θα αποφέρει την απόκτηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, γιατί δεν γίνεται καθολικά αλλά μόνο πιλοτικά;
Όσον αφορά το σε ποιους θα είναι λογικό να ανατεθεί η διδασκαλία και η καλλιέργεια, δεν είναι άλλοι από τους κατέχοντες την ανάλογη πιστοποιημένη γνώση, εκπαίδευση και επαγγελματισμό για τις δεξιότητες αυτές.
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20 θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει.
Πως λοιπόν, με μια επιμόρφωση πχ τύπου voucher, θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές;
Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
Καλή στην θεωρία δείχνει η δράση "Εργαστήρια Δεξιοτήτων", όμως πρακτικά λείπουν κάποιες λεπτομέρειες. Μιας και δεν υπάρχει αμφιβολία για την εφαρμογή της που θα αποφέρει την απόκτηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, γιατί δεν γίνεται καθολικά αλλά μόνο πιλοτικά; Όσον αφορά το σε ποιους θα είναι λογικό να ανατεθεί η διδασκαλία και η καλλιέργεια, δεν είναι άλλοι από τους κατέχοντες την ανάλογη πιστοποιημένη γνώση, εκπαίδευση και επαγγελματισμό για τις δεξιότητες αυτές. Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20 θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν, με μια επιμόρφωση πχ τύπου voucher, θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.