Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θωμαΐς | 26 Απριλίου 2020, 17:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση των μαθητών στην τάξη το μόνο που μπορεί να επιφέρει είναι αναποτελεσματικότητα στη διδασκαλία και έναν εκπαιδευτικό "λάστιχο" όπως είναι πλέον οι ειδικότητες να προσπαθεί μέσα σε ένα μάθημα μονόωρο να επιβάλλει την τάξη για να κάνει το μάθημά του. Εσείς με ποιο κριτήριο πιστεύετε ότι όλο αυτό θα αποδώσει; ΠΟΙΟΤΙΚΑ πάντως όχι. Ειδικά στο σημερινό σύγχρονο, διαπολιτισμικό ή πολυπολιτισμικό σχολείο ο μόνος που θα αγωνιά και θα παλεύει είναι ο εκπαιδευτικός. Οι μαθητές δε δεν πρόκειται να μαθαίνουν ουσιαστικά αλλά ποσοτικά με στείρα και αδιάφορη γνώση.