Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΘΩΜΑΪΣ | 26 Απριλίου 2020, 17:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειλικρινά δε μπορώ να αντιληφθώ το μέγεθος της πίκρας που αισθάνομαι 18 χρόνια προϋπηρεσίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως θεατρολόγος. Σε μία χώρα που γέννησε τον πολιτισμό πως είναι δυνατόν οι Νεοέλληνες να υποβαθμίζουμε τόσο πολύ τη σημαντικότητα του θεάτρου και του θεατρικού πολιτισμού στην εκπαίδευση. Ο KEN ROBINSON στο άρθρο του "το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα" έχει υπογραμμίσει τη σημασία που έχει η τέχνη του θεάτρου και του χορού ειδικά σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.Δυστυχώς ιεραρχικά το οι τέχνες και ειδικά το θέατρο βρίσκονται στο κατώτατο στάδιο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι κάτι που μας απαξιώνει ως λαό και ως πολιτισμό. Κάντε μια βόλτα από τα σχολεία να δείτε πόσο ανάγκη έχουν τα παιδιά για έκφραση. Αυξήστε τον αριθμό των ωρών. Βάλτε ξανά το μάθημα και στις μεγάλες τάξεις! Δημιουργήστε ώρες για πρόβες. Δεν είναι δυνατόν τις πρόβες να τις κάνουν οι δάσκαλοι και εμείς να είμαστε απλοί παρατηρητές!!!