Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νεκταρία Κορκού | 26 Απριλίου 2020, 17:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά εκπαιδευτικό, ειδικά στο νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Σκεφτείτε μια νηπιαγωγό σε ολοήμερο τμήμα που τα 26 νήπια-προνήπια το μεσημέρι θα πρέπει να φάνε το μεσημεριανό τους. Βρίσκεται μόνη της στο χώρο, χωρίς την παρουσία βοηθού, καθαρίστριας, ούτε καν μιας συναδέλφου σε διπλανό τμήμα. Σε περίπτωση ατυχήματος τι μπορεί να κάνει; Να ασχοληθεί με το μαθητή που έχει το πρόβλημα; Με τους υπόλοιπους μαθητές του τμήματος; Να ενημερώσει τηλεφωνικά τους γονείς; Ας μη συζητήσω την περίπτωση η ίδια να λιποθυμήσει!!! Κανένας άλλος ενήλικας στο χώρο!!! Αυτό κι αν είναι έκθεση ανηλίκων από την πολιτεία! Ας σκύψουμε λοιπόν πάνω στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νηπιαγωγοί και ας μειώσουμε τον αριθμό των νηπίων ανά εκπαιδευτικό, τώρα μάλιστα που είναι υποχρεωτική και η φοίτηση των τετράχρονων μαθητών μας, που δύσκολα μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν. Πρόσληψη άμεσα μόνιμων καθαριστριών καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του νηπιαγωγείου, ειδικού βοηθητικού προσωπικού, σχολικών νοσηλευτριών, ψυχολόγων, ειδικών παιδαγωγών, ώστε να υπάρχει σε κάθε νηπιαγωγείο τμήμα ένταξης.