• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Μπ.' | 26 Απριλίου 2020, 17:42

    Παρόλο που οι σπουδές και περαιτέρω οι επαγγελματικές μου επιδιώξεις βρίσκονται σε εκ διαμέτρου αντίθετη κατεύθυνση από αυτή των ανθρωπιστικών σπουδών, εντούτοις δε μπορώ να μην τοποθετηθώ στο θέμα της αντικατάστασης της Κοινωνιολογίας από αυτό των Λατινικών ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Θεωρώ αυτή την κίνηση μεγάλο ατόπημα από την πλευρά του υπουργείου που εμμένει ανεξήγητα και αναίτια σε μια λογική συντηρητισμού που χαρακτήριζε εποχές που ανήκουν στη λήθη του παρελθόντος, θέλω να πιστεύω. Έμαθα από μικρός μέσα από την κοινωνικοποίηση που είχα στην οικογένεια να ακούω ειδήσεις, να διαβάζω την επικαιρότητα, να χρησιμοποιώ το ίντερνετ για να έχω μια όσο το δυνατόν περισσότερο αντικειμενική πληροφόρηση, να κτίζω την κριτική μου σκέψη, να προβληματίζομαι και να δημιουργώ τεκμηριωμένα επιχειρήματα. Αρωγός στην προσπάθειά μου αυτή τα μαθήματα της πολιτικής παιδείας στο σχολείο και της Κοινωνιολογίας στη γ΄τάξη του λυκείου. Η τελευταία μάλιστα αποτελούσε ένα φόρουμ δημιουργικής και γόνιμης αντιπαράθεσης απόψεων, ώριμου προβληματισμού ανάμεσα στους μαθητές που ενθουσίαζε τη μαθητική κοινότητα και προετοίμαζε τους ενεργούς, ειδοποιημένους πολίτες του αύριο. Αυτούς τους πολίτες έχει ανάγκη η σημερινή κοινωνία για να προοδεύσει, σε αυτές τις προσωπικότητες πρέπει να επενδύσει μια σχολική αναμόρφωση που ευαγγελίζεται την ανανέωση του προφίλ της εκπαίδευσης και σίγουρα αυτή δε μπορεί να γίνει με την επανένταξη ενός μαθήματος που χαρακτήριζε τη συντηρητικότητα της ελληνικής κοινωνίας των δεκαετιών μετά τον πόλεμο. Ιωάννης Μπ. Μηχανικός