• Σχόλιο του χρήστη 'Γκούμα Καλλιόπη' | 26 Απριλίου 2020, 17:43

    Ως λογοθεραπευτρια και σύμφωνη με τις αρχές της νευρογλωσσολογιας και της μετασχηματιστικης θεωριας, πιστεύω ότι στο νηπιαγωγείο χρειάζεται η καλλιέργεια όλων των επιπέδων του προφορικού λόγου, φωνολογία, μορφολογία , σύνταξη , σημασιολογία- λεξιλόγιο, αφήγηση και σωστή χρήση του λόγου ανάλογα με τις περιστασεις, δηλαδή την πραγματολογια στη γλώσσα στόχος για κάθε χώρα. Θα πρέπει τα παιδιά να καλλιεργήσουν όσο γίνεται περισσότερο την εμβάθυνση τους στην γλώσσα εκπαίδευσης τους. Στην Ελλάδα η γλώσσα εκπαίδευσης είναι τα ελληνικά.Το νηπιαγωγείο χρειάζεται να προετοιμάσει τους μαθητες να αποκτήσουν επάρκεια στον προφορικό λόγο των ελληνικών, καθώς στο δημοτικό θα ακολουθήσει η εκπαίδευση στο γραπτό λόγο. Η γλώσσα μας είναι αναλυτικό συνθετική . Η αγγλική όχι. Οπότε δεν έχουν κοινή ρίζα. Το πρόβλημα είναι ότι θα μπερδέψουν τα παιδιά ή αν θέλετε, θα τα απομακρυνουν από το στόχο που σίγουρα ειναι η καλλιέργεια για την άψογη αντίληψη και παραγωγή της γλώσσας στόχου , δηλ των ελληνικών. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά θα " γλιτώσουν", μείωση του ρίσκου, για τις μαθησιακές δυσκολίες.