Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με ένα πρόσωπο, αυτό της νηπιαγωγού. Η εναλλαγή προσώπων στην προσχολική ηλικία θα δημιουργεί σύγχυση στα νήπια. Επίσης, οι μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει αρχικά να κατακτήσουν την μητρική τους γλώσσα, ώστε για να προχωρήσουν στο Δημοτικό Σχολείο. Είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί, επίσης, το γεγονός πως στο νηπιαγωγείο φοιτούν αρκετά δίγλωσσα παιδιά τα οποία αρκετές φορές δεν μιλούν καν τα ελληνικά. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια υπάρχει αύξηση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες -τις περισσότερες φορές χωρίς υποστήριξη- εντός της σχολικής τάξης. Το παραπάνω παζλ συντίθεται μέσα σε ένα περιβάλλον με πολυπληθή τμήματα νηπίων και μάλιστα σε μικρές αίθουσες. Ως εκ τούτου, η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας ή άλλης ειδικότητας μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει.
Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με ένα πρόσωπο, αυτό της νηπιαγωγού. Η εναλλαγή προσώπων στην προσχολική ηλικία θα δημιουργεί σύγχυση στα νήπια. Επίσης, οι μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει αρχικά να κατακτήσουν την μητρική τους γλώσσα, ώστε για να προχωρήσουν στο Δημοτικό Σχολείο. Είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί, επίσης, το γεγονός πως στο νηπιαγωγείο φοιτούν αρκετά δίγλωσσα παιδιά τα οποία αρκετές φορές δεν μιλούν καν τα ελληνικά. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια υπάρχει αύξηση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες -τις περισσότερες φορές χωρίς υποστήριξη- εντός της σχολικής τάξης. Το παραπάνω παζλ συντίθεται μέσα σε ένα περιβάλλον με πολυπληθή τμήματα νηπίων και μάλιστα σε μικρές αίθουσες. Ως εκ τούτου, η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας ή άλλης ειδικότητας μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει.