• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ' | 26 Απριλίου 2020, 17:56

    Είναι πολύ υποκριτικό να μιλάμε για ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ,αφού μ αυτό το άρθρο δεν δίνεται η δυνατότητα σε μαθητές που για διάφορους λόγους δεν είχαν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, να το κάνουν φοιτώντας σε ΕΠΑΛ. Το πτυχίο του ΕΠΑΛ,ως πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει λειτουργήσει ως εφαλτήριο στην αγορά εργασίας σε χώρες του εξωτερικού, καθώς πολλοί μαθητές των ΕΠΑΛ έχουν βρει εργασία,χρησιμοποιώντας το. Όσον αφορά τα φαινόμενα bullying ,που είναι ας μου επιτραπεί "αστείο" ως επιχείρημα να συμβαίνουν στα ΕΠΑΛ, σας αναφέρω ότι οι ενήλικοι μαθητές ερχόμενοι στα ΕΠΑΛ συνειδητοποιημένα, διαπρέπουν ως μαθητές και αυτό αποδεικνύεται με την εισαγωγή τους σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Επίσης,αποτελούν υπόδειγμα για τους ανήλικους μαθητές αλλά και λειτουργούν κατευναστικά σε τυχόν διενέξεις που μπορεί να συμβούν μεταξύ ανηλίκων.Το bullying συμβαίνει μεταξύ ανηλίκων και όχι από τους ενήλικες μαθητές.Κι αφού αναφερόμαστε σε αυτό: Γιατί να συμβαίνει bullying στα ΕΠΑΛ και να μην συμβαίνει στα ΓΕΛ; Πολλοί ενήλικοι μαθητές εργάζονται σε απογευματινή βάρδια και δεν θα μπορέσουν να εγγραφούν σε Εσπερινά ΕΠΑΛ, αλλά με αυτό το άρθρο ούτε και σε πρωϊνά. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ; Δεν αφαιρείται από έναν πολίτη το δικαίωμα στην μάθηση; ¨Ετσι λοιπόν οι μαθητές προωθούνται αναγκαστικά στα ΙΕΚ. Το ΙΕΚ όμως, θα τους δώσει μια απλή βεβαίωση και όχι πτυχίο, που θα μπορούσε να αποτελέσει μέσο ευρέσεως εργασίας. Διότι για να έχει ισχύ η βεβαίωση του ΙΕΚ , θα πρέπει ο μαθητής να περάσει από εξετάσεις πιστοποίησης ( κάτι αντίστοιχο των πανελληνίων) , οι οποίες διενεργούνται όταν εξαγγελθούν ( όχι σε τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά σε πολλές ειδικότητες μετά από την πάροδο αρκετών χρόνων). Ακόμη, φοιτώντας ένας μαθητής στα ΙΕΚ , δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, κάτι που συμβαίνει μέσω των ΕΠΑΛ. Για όλους αυτούς τους λόγους το άρθρο 51 και 52 δεν πρέπει να εφαρμοστεί.