Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ | 26 Απριλίου 2020, 17:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χριστός Ανέστη! Είναι αδιανόητο να μπένουμε στην διαδικασία πως με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής. Εμφανέστατη καταπάτηση κάθε είδους δικαιώματος των Κ.Φ.Α. να ενταχθούν στην εργασία και παραγωγική διαδικασία της κοινωνία. Ας λογικευτούμε επιτέλους και μη βαπτίζουμε το ασπρο μαύρο, αρκετά! Θεωρώ πώς η προσπάθεια απαξίωσης του κλάδου Καθηγητών Φυσικής Αγωγής όπου εξελίσετε σε όλους του τομείς του επιστημονικού του πεδίου όπως η φυσική αγωγή, η άσκηση αλλά και η παιδαγωγική του προοπτική καταπατάτε φανερά και δίχως έλεος σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας μας δημόσιο και ιδωτικό τομέα. Επιτέλους ας σταματήσει αυτό και απο επιστήμονες αλλων κλάδων και ας καταλάβουν και μπούν στην θέση των καθηγητών φυσικής αγωγής.. Δεν πάει άλλο η έμπρακτη απαξίωση αυτή. Παρακάτω επισυνάπτω και προωθώ κι εγώ με την σειρά μας την θέση μας ως καθητές φυσικής αγωγής και επιστήμονες του είδους μας: Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. με εκτίμηση και παράκληση για κατανόηση απο όλους τους φορείς. Αλέξανδρος Ορφανίδης