Είναι απαράδεκτη η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την πρόσβαση των μαθητών της Γ’ τάξης Προτύπων Γυμνασίων στα Πρότυπα Λύκεια,όταν τα παιδιά αυτά έχουν ήδη διαγωνισθεί και επιτύχει σε απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις.
Είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό να αναγκαστούν τα παιδιά αυτά σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μετά από μόλις τρία χρόνια και να αποχωριστούν τις παρέες και το σχολικό τους περιβάλλον.
Επίσης, είναι προφανές ότι οι γονείς θα υποβληθούν σε επιπλέον έξοδα προετοιμασίας και ο μόνος που θα ευνοηθεί από το μέτρο αυτό είναι για άλλη μια φορά η ιδιωτική εκπαίδευση!
Τέλος, τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης των Προτύπων Γυμνασίων μπήκαν στα σχολεία αυτά κάτω από άλλο νομικό καθεστώς και είναι προφανές ότι πρέπει ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ από τη διαδικασία αυτή. Σε διαφορετική περίπτωση, ο νόμος αυτός κρίνεται αντισυνταγματικός και απειλειται η αξιοπιστία του κράτους προς τον πολίτη.
Είναι απαράδεκτη η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την πρόσβαση των μαθητών της Γ’ τάξης Προτύπων Γυμνασίων στα Πρότυπα Λύκεια,όταν τα παιδιά αυτά έχουν ήδη διαγωνισθεί και επιτύχει σε απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις. Είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό να αναγκαστούν τα παιδιά αυτά σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μετά από μόλις τρία χρόνια και να αποχωριστούν τις παρέες και το σχολικό τους περιβάλλον. Επίσης, είναι προφανές ότι οι γονείς θα υποβληθούν σε επιπλέον έξοδα προετοιμασίας και ο μόνος που θα ευνοηθεί από το μέτρο αυτό είναι για άλλη μια φορά η ιδιωτική εκπαίδευση! Τέλος, τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης των Προτύπων Γυμνασίων μπήκαν στα σχολεία αυτά κάτω από άλλο νομικό καθεστώς και είναι προφανές ότι πρέπει ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ από τη διαδικασία αυτή. Σε διαφορετική περίπτωση, ο νόμος αυτός κρίνεται αντισυνταγματικός και απειλειται η αξιοπιστία του κράτους προς τον πολίτη.