Διάβασα σε ένα σχόλιο ότι οι άριστοι μαθητές πρέπει να αποδεικνύουν συνεχώς την αξία τους και να μην έχουν την μονιμότητα του δημ.υπαλλήλου.Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν τέτοια γνώμη για μικρά παιδιά...και αν είναι κάπου να έχουμε άρση της μονιμότητας αυτή ας ξεκινήσει από τους ενήλικες...Δεν γίνεται να παρομοιάζουμε τους μαθητές των Προτύπων με δημ.υπαλλήλους...ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .Οι μαθητές των Πειραματικών θα γίνουν μαθητές Προτύπων και θα συνεχίσουν αυτοδίκαια στο Λύκειο ενώ είναι μαθητές που εισήχθησαν με κλήρωση και όχι με γραπτές αδιάβλητες εξετάσεις...ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ...Παρακαλώ πολύ δείτε το λάθος που πάει να γίνει και διορθώστε το...Τα παιδιά μπήκαν με συγκεκριμένους ισχύοντες νόμους και δεν πρέπει να τα αιφνιδιάζουμε...Ας είμαστε συνεπείς σε ότι τους είχαμε υποσχεθεί.Τα παιδιά έχουν αξιόλογους και έμπειρους καθηγητές που τα αξιολογούν καθημερινά...Εξάλλου έχουν μπροστά τους τις Πανελλήνιες όπου θα φανεί η αξία τους...Πάντα τα Πρότυπα έχουν εξαιρετικές επιδόσεις...Ο σκοπός δεν είναι να φτάσουν στη γ λυκείου εξουθενωμένα "καμένα",εξάλλου το σχολείο δεν πρέπει να είναι μόνο στείρα μάθηση και σκληρός ανταγωνισμός όπως πιστεύετε αλλά και χώρος όπου αναπτύσσονται δεσμοί φιλίας,υποστήριξης,συνεργασίας και σεβασμού.Ας πρυτανεύσει η λογική και ας σεβαστούμε αυτά τα παιδιά.Ας προσπαθήσει το υπουργείο όλα τα σχολεία να έχουν ποιοτική εκπαίδευση .Και ας μην ψάχνει τρόπους για ανανέωση μαθητικού δυναμικού με τακτικές αιφνιδιασμού.
Διάβασα σε ένα σχόλιο ότι οι άριστοι μαθητές πρέπει να αποδεικνύουν συνεχώς την αξία τους και να μην έχουν την μονιμότητα του δημ.υπαλλήλου.Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν τέτοια γνώμη για μικρά παιδιά...και αν είναι κάπου να έχουμε άρση της μονιμότητας αυτή ας ξεκινήσει από τους ενήλικες...Δεν γίνεται να παρομοιάζουμε τους μαθητές των Προτύπων με δημ.υπαλλήλους...ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .Οι μαθητές των Πειραματικών θα γίνουν μαθητές Προτύπων και θα συνεχίσουν αυτοδίκαια στο Λύκειο ενώ είναι μαθητές που εισήχθησαν με κλήρωση και όχι με γραπτές αδιάβλητες εξετάσεις...ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ...Παρακαλώ πολύ δείτε το λάθος που πάει να γίνει και διορθώστε το...Τα παιδιά μπήκαν με συγκεκριμένους ισχύοντες νόμους και δεν πρέπει να τα αιφνιδιάζουμε...Ας είμαστε συνεπείς σε ότι τους είχαμε υποσχεθεί.Τα παιδιά έχουν αξιόλογους και έμπειρους καθηγητές που τα αξιολογούν καθημερινά...Εξάλλου έχουν μπροστά τους τις Πανελλήνιες όπου θα φανεί η αξία τους...Πάντα τα Πρότυπα έχουν εξαιρετικές επιδόσεις...Ο σκοπός δεν είναι να φτάσουν στη γ λυκείου εξουθενωμένα "καμένα",εξάλλου το σχολείο δεν πρέπει να είναι μόνο στείρα μάθηση και σκληρός ανταγωνισμός όπως πιστεύετε αλλά και χώρος όπου αναπτύσσονται δεσμοί φιλίας,υποστήριξης,συνεργασίας και σεβασμού.Ας πρυτανεύσει η λογική και ας σεβαστούμε αυτά τα παιδιά.Ας προσπαθήσει το υπουργείο όλα τα σχολεία να έχουν ποιοτική εκπαίδευση .Και ας μην ψάχνει τρόπους για ανανέωση μαθητικού δυναμικού με τακτικές αιφνιδιασμού.