Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Παπασίδερη | 26 Απριλίου 2020, 18:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ είμαι μαθήτρια της Β' Λυκείου και έχω επιλέξει να ακολουθήσω την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Αν και η πολυσυζητημένη αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά δεν με αγγίζει, θα ήθελα να μιλήσω για την αξία της Κοινωνιολογίας γενικότερα. Στο σύνολο των μαθητικών μου χρόνων, η Κοινωνιολογία- σε όποια ονομασία διδάσκεται όπως Πολιτική Παιδεία ή Σύγχρονος κόσμος- είναι από τα πιο σημαντικά αντικείμενα που έχω έρθει σε επαφή. Έχετε ακούσει πολλές φορές όλες αυτές τις μέρες πως καλλιεργεί την κριτική σκέψη και όλα τα σχετικά και σας διαβεβαιώ πως η επαφή μου με αυτό το μάθημα με έχεις βοηθήσει να διαμορφώσω τις απόψεις μου και την κοινωνικοπολιτική μου ταυτότητα. Θεωρώ πως είναι από τα πιο σημαντικά εφόδια που μπορεί η δημόσια εκπαίδευση να προσφέρει και για αυτόν τον λόγο, θα σας ζητούσα να μεριμνήσετε ώστε οι μαθητές να έρχονται σε ουσιαστικότερη επαφή . Θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπόψιν σας για μελλοντικές σας αποφάσεις, πως εκτός από το ότι η Κοινωνιολογία καλλιεργεί συνειδητοποιημένους πολίτες, σχετίζεται πρακτικά και με τις υπόλοιπες ομάδες Προσανατολισμού, ( για παράδειγμα μαθαίνουμε για το φορολογικό σύστημα, τις επιχειρήσεις και το χρήμα, γεγονός που βοηθά άτομα του δικού μου προσανατολισμού). Γνώμη μου είναι πως δεν θα έπρεπε καν να μιλάμε για το αν θα εξετάζεται στις πανελλαδικές, καθώς θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη από τις προηγούμενες τάξεις συστηματική και ολοκληρωμένη η ενασχόληση με την συγκεκριμένη επιστήμη. Πιστεύω πως είναι ανεπίτρεπτο να αποφοιτούν άτομα με ανύπαρκτη πολιτική συνείδηση. Δεν πρέπει να υποτιμηθεί ποτέ η αξία του μαθήματος που σχετίζεται -περισσότερο από όλα- με την κοινωνία στην οποία θα ενσωματωθούμε και μας δίνει την πιο ειλικρινή εικόνα της.