Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος | 26 Απριλίου 2020, 19:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αλγοριθμική σκέψη ξεκινάει από μικρή ηλικία. π.χ. "Κλαίω"->"μου δίνουν φαγητό". Η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιστήμη της πληροφορικής. Κατανοούμε όλοι την ανάγκη το παιδί να αναπτύξει επιτυχημένα την ιδέα της αλγοριθμικής σκέψης από μικρή ηλικία από την επιστήμη που μπορεί να υποστηρίξει αυτό το εγχείρημα (την πληροφορική). Είναι αδιανόητο ένας Γενικός Ιατρός να μπορεί να περιθάλψει ασθενή με καρδιαγγειακά προβλήματα. Όπως και όλοι ξέρουμε την οδήγηση, αλλά την εκπαίδευση νέων οδηγών την αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτές οδήγησης. Αντιλαμβανόμαστε όλοι, ότι η κάθε επιστήμη ή το κάθε αντικείμενο υποστηρίζεται με αξίες. Όλες οι επιστήμες έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τα μαθήματα των επιστημών της αγωγής, ωστόσο δεν είμαστε όλοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί. Σημαντική παράμετρος, το εκπαιδευτικό σύστημα που τροποποιεί η χώρα μας, εξετάζει και λαμβάνει υπόψη του τα αποτελέσματα από εκπαιδευτικά συστήματα άλλων κρατών για την εισαγωγή των επιστημών στην εκπαίδευση των παιδιών από μικρή ηλικία. Τα αποτελέσματα ερευνών δείχνουν τη σημαντική συνεισφορά των υπολοίπων επιστημών στην εκπαίδευση των παιδιών σε μικρή ηλικία. Ωστόσο τις νέες επιστήμες τις έχουν εισαγάγει πριν από 10 χρόνια. Με γνώμονα τη σημαντική βελτίωση και αναβάθμιση στα εκπαιδευτικά συστήματα τα οποία και υιοθέτησαν πριν από μία 10ετία τις επιστήμες στην εκπαίδευση παιδιών μικρής ηλικίας, είναι απαραίτητο να μην καθυστερήσουμε άλλο.