Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 26 Απριλίου 2020, 19:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολυ σωστη η επαναφορα των λατινικων , μαθημα αρρηκτα συνδεδεμενο με τη θεωρητικη. το αποδεικνυει, εξαλλου, και η διαμαρτυρια των πανεπιστημιακων για την καταργηση του. Σιγουρα η κοινωνιολογια εξεταζει πολυ σημαντικα θεματα τα οποια ομως αναπτυσσονται επαρκως ηδη απο το γυμνασιο πχ κπα.επισης το αντικειμενο που εξεταζει η κοικωνιολογια ειναι κοινο με τα θεματα της γλωσσας. εκει μαλιστα εχουν την ευκαιρια να το μελετησουν οι μαθητες ολων των κατευθυνσεων. Θεωρω ολεθριο σφαλμα την καταργηση του 7ωρου.οι μαθητες χαμηλων οικονομικων και κοινωνικων στρωματων καθως και οι μαθητες επαρχιακων και απομομωμενων περιοχων με το 7ωρο και την αφοσιωση των καθηγητων του δημοσιου σχολειου μπορουν να αγωνιστουν επι ισοις οροις με τους μαθητες που αποτελουν την πελατεια ακριβοπληρωμενων φροντιστηριων. Το ηλικιακο ορια στα επαλ τιμωρει εναν πολυ μεγαλο αριθμο ανθρωπων που θελουν να δωσουν στον εαυτο τους μια δευτερη ευκαιρια. δεν υπαρχουν παντου εσπερινα σχολεια ουτε μπορουν να τα παρακολουθησουν ολοι λογω νυχτερινης εργασιας. Η διαβουλευση θα ειχε πραγματικο νοημα εαν παρουσιαζονταν απο την υπουργο το ωρολογιο προγραμμα γυμνασιου λυκειου.