Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σπυρίδων Τζινιέρης | 26 Απριλίου 2020, 19:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Mathematics is a fundamental part of human thought and logic, and integral to attempts at understanding the world and ourselves. Mathematics provides an effective way of building mental discipline and encourages logical reasoning and mental rigor. In addition, mathematical knowledge plays a crucial role in understanding the contents of other school subjects such as science, social studies, and even music and art. Ultimately,maths is an intrinsic part of school curriculum. Σας το γράφω στα Αγγλικά γιατί τόσα χρόνια στα Ελληνικά δεν καταλαβαίνετε το ρόλο, τη σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα. Με βάση ποια λογική η εισαγωγή ενός μαθητή στις Επιστήμες Υγείας κρίνεται απο την επίδοσή του στην Εκθεση και τη Λογοτεχνία και όχι στα Μαθηματικά? Σας επισυνάπτω link με σχετικό πρόσφατο επίκαιρο άρθρο. https://theprint.in/science/how-experts-are-using-maths-to-stay-ahead-of-the-coronavirus/388745/ (How experts are using maths to stay ahead of the coronavirus).