Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί συνάδελφοι θα ήθελα να πω τη γνώμη μου για τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών. Το θέμα είναι πιο σύνθετο από ότι κάποιοι θέλουν να το παρουσιάσουν .Τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια γίνονται διορισμοί συγκεκριμένης ειδικότητας στις ίδιες περιοχές ,με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι εκεί να είναι υπέρυπεράριθμοι !!! Η μόνη λύση να αποσυμφορηθεί η κατάσταση είναι να μετατεθούνε ή να αποσπαστούνε . Κάτι διαφορετικό δε θα εξυπηρετούσε ούτε το υπουργείο ούτε την τοπική διεύθυνση . Ο εκπαιδευτικός δεν έχει το προσόν του στρατιωτικού ή του δικαστικού να ''τραβάει'' την/τον σύζυγό του στον τόπο εργασίας του . Δυστυχώς υπάρχουν πολλές οικογένειες εκπαιδευτικών που ζούνε χώρια . Βεβαίως υπάρχουν πολλές περιπτώσεις αποσπάσεων που είναι κατακριτέες και δημιουργούνε πρόβλημα στη λειτουργία των σχολείων . Όλοι ξέρουμε κάποιες , είναι αυτονόητο ότι πρέπει να διορθωθούνε τέτοιες καταστάσεις . Έχουνε γίνει τραγικά λάθη αλλά την μικρότερη ευθύνη την έχουν οι εκπαιδευτκοί οι οποίοι μπαίνουνε σε ένα παιχνίδι που τους κανόνες τους βάζουν άλλοι και προσπαθούν μετά να βρεθούν με κάθε τρόπο κοντά στα παιδιά τους και στην οικογένειά τους . Πιστεύω ότι το πρόβλημα ξεκινάει από την άνιση , άδικη και χωρίς συντονισμό διαχείριση του έμψυχου δυναμικού της εκπαίδευσης . Όταν υπάρχει διαφάνεια και αξιοκρατία πολλά πράγματα διορθώνονται από μόνα τους . Φυσικά και θα διοριστώ και θα μείνω όσο χρειαστεί εκεί που διορίστηκα όταν ξέρω ότι έτσι πρέπει να γίνει και δεν θα αδικηθώ και θα αισθάνομαι ότι το υπουργείο μου θα μεριμνήσει για μένα και την οικογένειά μου με δίκαιο τρόπο . Πρέπει τα μόρια όλων να υπάρχουνε στο διαδύκτιο ανά ειδικότητα . Πρέπει οι ανάγκες της κάθε περιοχής, ανά ειδικότητα πάλι, να καταμετρηθούν ακριβώς . Όπου χρειάζονται εκπαιδευτικοί να παραμένουν σύμφωνα με τα μόριά τους και λαμβάνοντας υπόψιν βέβαια πάντα και κάποια σοβαρά κοινωνικά κριτήρια . Όμως όπου περισσεύουν να αποσπώνται ή να μετατίθενται σε περιοχές που δηλώνουν . Θα ήθελα να κλείσω λέγοντας ότι πίσω από τα νούμερα αποσπάσεων και μεταθέσεων, που ο καθένας τα χρησιμοποιεί όπως θέλει,βρίσκονται χιλιάδες οικογένειες και παιδιά . Το σλόγκαν ΄΄πρώτα ο μαθητής΄΄ ΄δηλώνει το αυτονόητο και γι'αυτό αγωνιζόμαστε όλοι . Όμως πότε επιτέλους θα μπει μπροστά αυτό που είναι θέμα πολιτικής βούλησης και το βασικότερο εργαλείο για ένα αποτελεσματικό σύστημα μάθησης και κριτικής σκέψης το ΄΄πρώτα ο εκπαιδευτικός΄΄ ;