• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Αβραμιιώτης' | 26 Απριλίου 2020, 19:15

    Η Χημεία αποτελεί επιστήμη βάσης για την κατανόηση της συμπεριφοράς των υλικών ανόργανης και οργανικής προέλευσης σε μίκρο- και μάκρο- επίπεδο και της ίδιας της ζωής (παρασκευή/επεξεργασία υλικών, αποσάθρωση/κατάρρευση υλικών, βιομιμητική, μοριακή βιολογία-βιοχημεία- φαρμακολογία ...) Συνεπώς είναι απαράδεκτη η συνέχιση της υποβάθμισης της χημικής εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο. Σημειώνω: 1.Την συνέχιση της διδασκαλίας της Χημείας για μία ώρα την εβδομάδα 2.Την κατάταξη της στα μαθήματα της ομάδας Β 3.Διαχωρισμός της από τις άλλες φυσικές επιστήμες: φυσική, γεωλογία, βιολογία. Είναι ζητούμενη η αναβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Προτάσεις: 1. Ενοποίηση των φυσικών επιστημών Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία και διδασκαλία τους 3 ώρες/εβδομάδα στην Α γυμνασίου και 5 ώρες/εβδομάδα Β και Γ τάξεις του γυμνασίου. Δίωρη διδασκαλία της Γεωγραφίας στην Α γυμνασίου 2. Να μην υπάρχει μονόωρο διδασκόμενο μάθημα, είναι απαράδεκτο. 3. Επαναφορά των τριμήνων στο Γυμνάσιο. 3. Οι ώρες διδασκαλίας στο Γυμνάσιο να είναι 35/εβδομάδα 4. Στο τέλος της Α και της Β Γυμνασίου να μην πραγματοποιούνται τελικές εξετάσεις αλλά να πραγματοποιούνται τρεις ωριαίες γραπτές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα, μία σε κάθε τρίμηνο. 5. Στη Γ Γυμνασίου να πραγματοποιούνται δύο ωριαίες γραπτές εξετάσεις στα τρίμηνα και στο τέλος της να πραγματοποιείται τελική ανακεφαλαιωτική εξέταση σε όλα τα μαθήματα για τη λήψη του απολυτηρίου. 6. Βαθμός προαγωγής 9,5 για κάθε μάθημα και ΓΜΟ μεγαλύτερο ή ίσο του 10