Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη μία μαθήτρια γυμνασίου | 26 Απριλίου 2020, 19:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατήρησα στα σχόλια διάφορες διαμαρτυρίες όσων αφορά την υποβάθμιση πολλών μαθημάτων, ένα από αυτά τα μαθήματα είναι η Χημεία. Καταρχάς να υπενθυμίσω ότι το μάθημα της Χημείας είναι μάθημα κατεύθυνσης και γι αυτό δεν εξετάζεται το καλοκαίρι. Όμως στις απολυτήριες εξετάσεις προστέθηκαν τα Αρχαία, επίσης μάθημα κατεύθυνσης. Αν και προτιμώ τη θεωρητική κατεύθυνση, θεωρώ την πρόσθεση των Αρχαίων Ελληνικών περίσσια και άδικη για τους μαθητές που επιλέγουν να ακολουθήσουν άλλες κατευθύνσεις. Ούτε τα Αρχαία Ελληνικά, ούτε η Χημεία πρέπει να είναι εξεταζόμενα μαθήματα(γνωρίζω πως η Χημεία δεν εξετάζεται). Δεν μπορεί ένας μαθητής που έχει επιλέξει την Ιατρική να αναγκάζεται να δίνει Αρχαία, αλλά ούτε ένας μαθητής που θέλει να γίνει Νομικός να αναγκάζεται να μάθει Χημεία. Τις προάλλες διάβαζα τη συνέντευξη μίας γνωστής Ελληνίδας συγγραφέως η οποία δήλωσε "Τρία πρέπει να είναι τα μαθήματα που πρέπει να εμβαθύνουμε στο σχολείο: η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και η Ιστορία. Αυτά καθορίζουν την πολιτική μας αγωγή, τη συμπεριφορά μας ως πολιτών μιας χώρας." Και ναι συμφωνώ μαζί της διότι αυτή είναι η αλήθεια. Με τη Γλώσσα μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε, με τα Μαθηματικά να σκεφτόμαστε και με την Ιστορία να σεβόμαστε.