Καλησπέρα κα Υπουργέ,
Δεδομένης της ψυχολογικής κατάστασης των μαθητών στα τέλη της τρίτης γυμνάσιου την εκείνη χρονική στιγμή με βαθμολογίες και διαγωνίσματα τετραμήνου να κατακλύζουν τον εγκέφαλο των μαθητών συνδυαζόμενα με την επιθυμία τους για ξεγνοιασιά λόγω του καλοκαιριού που θα πλησιάζει μια επιπρόσθετη εξεταστική περίοδος θα αποδεκατίσει τις δυνάμεις των μαθητών. Άλλωστε υπάρχει συνεχείς έλεγχος των επιδόσεων των μαθητών μέσω των διαγωνισμάτων και των βαθμολογίων τετραμηνιεας περιόδου. Επίσης με αυτόν τον τρόπο διχάζονται οι μαθητές θέτοντας κατηγορίες με βάσει το εάν πέρασε στο λύκειο ή όχι και το που φοιτούσε πριν ο μαθητής.
Παρακαλώ να λαμβάνεται υπόψιν σας και τον παράγοντα της ψυχολογίας. Μια χώρα με δυσαρεστημένα παιδιά λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος δεν φαίνεται να προοδεύει που σημαίνει ότι σαν χώρα θα χάσουμε θέσεις σε εκπαιδευτικό επίπεδο. Απλά εισάγοντας μια παραπάνω εξεταστική περίοδο σε μια από τις χρονιές φοίτησης
Ευχαριστώ,
Ένας μαθητής της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Καλησπέρα κα Υπουργέ, Δεδομένης της ψυχολογικής κατάστασης των μαθητών στα τέλη της τρίτης γυμνάσιου την εκείνη χρονική στιγμή με βαθμολογίες και διαγωνίσματα τετραμήνου να κατακλύζουν τον εγκέφαλο των μαθητών συνδυαζόμενα με την επιθυμία τους για ξεγνοιασιά λόγω του καλοκαιριού που θα πλησιάζει μια επιπρόσθετη εξεταστική περίοδος θα αποδεκατίσει τις δυνάμεις των μαθητών. Άλλωστε υπάρχει συνεχείς έλεγχος των επιδόσεων των μαθητών μέσω των διαγωνισμάτων και των βαθμολογίων τετραμηνιεας περιόδου. Επίσης με αυτόν τον τρόπο διχάζονται οι μαθητές θέτοντας κατηγορίες με βάσει το εάν πέρασε στο λύκειο ή όχι και το που φοιτούσε πριν ο μαθητής. Παρακαλώ να λαμβάνεται υπόψιν σας και τον παράγοντα της ψυχολογίας. Μια χώρα με δυσαρεστημένα παιδιά λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος δεν φαίνεται να προοδεύει που σημαίνει ότι σαν χώρα θα χάσουμε θέσεις σε εκπαιδευτικό επίπεδο. Απλά εισάγοντας μια παραπάνω εξεταστική περίοδο σε μια από τις χρονιές φοίτησης Ευχαριστώ, Ένας μαθητής της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης