Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Kostas | 26 Απριλίου 2020, 19:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι αλλαγές που παρόν εισηγείται άρθρο έρχεται σε αντίθεση με τα πορίσματα του διαγωνισμού PISA αναφορικά με το προφίλ των μαθητών/τριών που πετυχαίνουν υψηλά σκορ στην Ελλάδα. Εάν λοιπόν θέλουμε να πετύχουμε γενική βελτίωση των επιδόσεων ως χώρα χρειάζεται αναβάθμιση των καλλιτεχνικών μαθημάτων, του μαθήματος ΤΠΕ και των φυσικών επιστημών. Με δεδομένο πως ο χρόνος διδασκαλίας δεν είναι απεριόριστος χρειάζεται κατάργηση των ωρών διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών και κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στη Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου-οι μαθητές διδάσκονται συνεχώς το μάθημα από την Γ΄ Δημοτικού, οπότε δεν δημιουργείται νομικό ζήτημα για τη διδασκαλία του μαθήματος. Οι κερδισμένες ώρες θα διατεθούν στην αύξηση των ωρών ΤΠΕ σε 2 εβδομαδιαίως, στην αύξηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων με την εισαγωγή της θεατρικής παιδείας και των αγγλικών.