Δεν ξέρω αν θα πρέπει να γράφεται η διαγωγή του παιδιού στον έλεγχο ή το απολυτήριο κλπ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όμως θα πρέπει να υπάρχουν επιπτώσεις στους μαθητές που ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά εντός του σχολείου. Συμφωνώ με την άποψη που διατυπώθηκε, πως οι καθηγητές μπορούν να διαχωρήσουν ποιος μαθητής μπορεί και μια φορά από ανωριμότητα ή λάθος της στιγμής έκανε κάτι μεμπτό και ποιος συστηματικά καταπατεί τους κανόνες της σχολικής ζωής. Δεν είμαι όμως καθόλου βέβαιη ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά φαινόμενα σχολικής βίας, κάτι για το οποίο δε φταίνε αναγκαστικά οι ίδιοι. Όλα αυτά που διατυπώθηκαν, περί αγκαλιάσματος με αγάπη των μαθητών, συμφωνώ πως πρέπει να είναι πρωταρχική αντιμετώπιση, όμως τι γίνεται όταν αυτό δεν αποδίδει (κάτι που συμβαίνει ουκ ολίγες φορές); Πολλές φορές είδαμε παιδιά εκτός ορίων να επιτίθενται φραστικά ή με άλλο τρόπο στους ίδιους τους καθηγητές. Όλα πρέπει να έχουν κάποιο όριο και η κατανόηση και η αυστηρότητα.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να γράφεται η διαγωγή του παιδιού στον έλεγχο ή το απολυτήριο κλπ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όμως θα πρέπει να υπάρχουν επιπτώσεις στους μαθητές που ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά εντός του σχολείου. Συμφωνώ με την άποψη που διατυπώθηκε, πως οι καθηγητές μπορούν να διαχωρήσουν ποιος μαθητής μπορεί και μια φορά από ανωριμότητα ή λάθος της στιγμής έκανε κάτι μεμπτό και ποιος συστηματικά καταπατεί τους κανόνες της σχολικής ζωής. Δεν είμαι όμως καθόλου βέβαιη ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά φαινόμενα σχολικής βίας, κάτι για το οποίο δε φταίνε αναγκαστικά οι ίδιοι. Όλα αυτά που διατυπώθηκαν, περί αγκαλιάσματος με αγάπη των μαθητών, συμφωνώ πως πρέπει να είναι πρωταρχική αντιμετώπιση, όμως τι γίνεται όταν αυτό δεν αποδίδει (κάτι που συμβαίνει ουκ ολίγες φορές); Πολλές φορές είδαμε παιδιά εκτός ορίων να επιτίθενται φραστικά ή με άλλο τρόπο στους ίδιους τους καθηγητές. Όλα πρέπει να έχουν κάποιο όριο και η κατανόηση και η αυστηρότητα.