Και μόνο η διατύπωση στο συγκεκριμένο άρθρο ότι τα νήπια αλληλεπιδρούν με καθηγητή Αγγλικής "παρουσία της νηπιαγωγού" τα λέει όλα. Γιατί να υπάρχει η ταυτόχρονη παρουσία της νηπιαγωγού; Ο καθηγητής αγγλικών δεν θα έχει παιδαγωγική επάρκεια να διδάξει σε παιδιά αυτής της ηλικίας; Αν ναι, η παρουσία της νηπιαγωγού δεν χρειάζεται. Αν όχι, τι θα κάνει η νηπιαγωγός; Θα επιβλέπει μήπως κάποιο στοιχείο από το πρόγραμμα του καθηγητή αγγλικών δεν συνάδει με την ηλικία και θα τον διορθώνει;
Και μόνο η διατύπωση στο συγκεκριμένο άρθρο ότι τα νήπια αλληλεπιδρούν με καθηγητή Αγγλικής "παρουσία της νηπιαγωγού" τα λέει όλα. Γιατί να υπάρχει η ταυτόχρονη παρουσία της νηπιαγωγού; Ο καθηγητής αγγλικών δεν θα έχει παιδαγωγική επάρκεια να διδάξει σε παιδιά αυτής της ηλικίας; Αν ναι, η παρουσία της νηπιαγωγού δεν χρειάζεται. Αν όχι, τι θα κάνει η νηπιαγωγός; Θα επιβλέπει μήπως κάποιο στοιχείο από το πρόγραμμα του καθηγητή αγγλικών δεν συνάδει με την ηλικία και θα τον διορθώνει;