Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαθητής Α' Λυκείου | 26 Απριλίου 2020, 20:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ, ως μαθητής της Α' Λυκείου θα ήθελα να πω και εγώ τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Αρχικά, δεν συμφωνώ με την αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση. Οι αλλαγές αυτές προκαλούν σύγχυση και αναστάτωση στους μαθητές, καθώς δεν γνωρίζουν με ποιο σύστημα θα εξεταστούν. Τώρα, όπως πολλοί επισήμαναν, πιστεύω πως η αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά δεν είναι μια σωστή κίνηση. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας είναι πολύ πιο χρήσιμο και προσφέρει απαραίτητες γνώσεις για όσους θέλουν να εισαχθούν σε σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου. Επίσης, αναφέρθηκε πως τα ενδοσχολικά εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο αυξάνονται και εισάγονται εξετάσεις σε "κόντρα" μαθήματα. Ποια θα είναι τα νέα εξεταζόμενα μαθήματα και πώς διαμορφώνεται τελικά το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο; Η τράπεζα θεμάτων ίσως είναι καλό μέτρο, όμως φοβάμαι μήπως οι καθηγητές, αγχωμένοι να βγάλουν την ύλη, κάνουν το μάθημα βιαστικά, χωρίς χρόνο για διαδραστικό υλικό (βίντεο, εργασίες κλπ.) και οι μαθητές δεν προλαβαίνουν να αφομοιώνουν την ύλη και πιέζονται για τις εξετάσεις. Όσον αφορά τη Γ'Λυκείου και τις Ομάδες Προσανατολισμού, έχω να κάνω τις εξής επισημάνσεις: -Τα 7ωρα δεν πρέπει να καταργηθούν, καθώς τα παιδιά πρέπει να έχουν χρόνο να εμβαθύνουν στην ύλη και να λύσουν απορίες (απεξάρτηση από φροντιστήρια). Επειδή όμως καταλαβαίνω και τη σπουδαιότητα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας, και ειδικά της Ιστορίας (καθώς στο μάθημα υπάρχει μια συνέχεια, και στη Γ' Τάξη διδάσκεται η σύχρονη ιστορία), προτείνω να μειωθούν τα 7ωρα σε 5ωρα ή 6ωρα, και οι ώρες που μένουν να αφιερωθούν σε μαθήματα Γενικής Παιδείας, τα οποία όμως δεν θα εξετάζονται ενδοσχολικά. -Η ένωση των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Υγείας με βρίσκει σύμφωνο, με την προϋπόθεση πως ένας μαθητής θα μπορεί να έχει την ευκαιρία να εξετάζεται σε 5 μαθήματα (και Μαθηματικά και Βιολογία), ώστε να έχει πρόσβαση σε 2 πεδία. Τέλος, θεωρώ απαραίτητο να αναφέρω πως ορισμένα σχολικά βιβλία χρειάζονται βελτίωση/αντικατάσταση. Μερικά από αυτά είναι: Αγγλικά Γυμνασίου και Λυκείου (απαράδεκτα κατά τη γνώμη μου βιβλία), Φυσική Α' Λυκείου κ.ά. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Μαθητής Α' Λυκείου