Η εισαγωγή εξετάσεων για τη μετάβαση από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Για τους μαθητές της φετινής Α’ και Β’ Γυμνασίου, η εκ των υστέρων αλλαγή των κανόνων είναι άδικη. Για τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού που εν μέσω πανδημίας προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια είναι επίσης άδικη γιατί την τελευταία στιγμή ανατρέπονται οι όροι και αμφισβητείται η αξία των επιλογών και των κόπων τους. Είμαι γονέας παιδιού Β’ Γυμνασίου σε πρότυπο γυμνάσιο και παιδιού Στ’ Δημοτικού που προετοιμάζεται. Παρόλο που αρχικά ξαφνιάστηκα και θύμωσα, θέλησα να μπω στη λογική να διαβάσω την αιτιολογική έκθεση προκειμένου να καταλάβω τον απώτερο σκοπό αυτής της αλλαγής πέραν της άστοχης χρονικής συγκυρίας. Ειλικρινά είναι πέρα από κάθε λογική και δεν βγάζει κανένα νόημα. Η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών των πρότυπων σχολείων παραμένουν άριστοι από την πρώτη μέρα της Α’ Γυμνασίου μέχρι την τελευταία μέρα της Γ’ Λυκείου. Για τις ελάχιστες πιθανές εξαιρέσεις που αρμόζει έξοδος από το πρότυπο σχολείο θα μπορούσε να ορισθεί ένα κατώτατο όριο γενικού μέσου όρου. Η ανανέωση του μαθητικού δυναμικού και η παροχή νέων ευκαιριών κάλλιστα επιτυγχάνεται μόνο με τη δημιουργία περισσότερων πρότυπων σχολείων.
Η εισαγωγή εξετάσεων για τη μετάβαση από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Για τους μαθητές της φετινής Α’ και Β’ Γυμνασίου, η εκ των υστέρων αλλαγή των κανόνων είναι άδικη. Για τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού που εν μέσω πανδημίας προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια είναι επίσης άδικη γιατί την τελευταία στιγμή ανατρέπονται οι όροι και αμφισβητείται η αξία των επιλογών και των κόπων τους. Είμαι γονέας παιδιού Β’ Γυμνασίου σε πρότυπο γυμνάσιο και παιδιού Στ’ Δημοτικού που προετοιμάζεται. Παρόλο που αρχικά ξαφνιάστηκα και θύμωσα, θέλησα να μπω στη λογική να διαβάσω την αιτιολογική έκθεση προκειμένου να καταλάβω τον απώτερο σκοπό αυτής της αλλαγής πέραν της άστοχης χρονικής συγκυρίας. Ειλικρινά είναι πέρα από κάθε λογική και δεν βγάζει κανένα νόημα. Η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών των πρότυπων σχολείων παραμένουν άριστοι από την πρώτη μέρα της Α’ Γυμνασίου μέχρι την τελευταία μέρα της Γ’ Λυκείου. Για τις ελάχιστες πιθανές εξαιρέσεις που αρμόζει έξοδος από το πρότυπο σχολείο θα μπορούσε να ορισθεί ένα κατώτατο όριο γενικού μέσου όρου. Η ανανέωση του μαθητικού δυναμικού και η παροχή νέων ευκαιριών κάλλιστα επιτυγχάνεται μόνο με τη δημιουργία περισσότερων πρότυπων σχολείων.