Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΊΑ ΠΕΡΡΑΚΗ | 26 Απριλίου 2020, 20:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε πολλά Ευρωπαϊκά κράτη αλλά και στην Αμερική και τον Καναδά, στο επίπεδο του Γυμνασίου τα μαθήματα Φυσική, Χημεία και Βιολογία είναι ενοποιημένα σε ένα μάθημα. Με ποιά λογικη η Χημεία διαχωρίζεται από τα μαθήματα των άλλων φυσικών επιστημών? Η ΧΗΜΕΙΑ ειναι απαιτούμενο μάθημα στη Γ' λυκείου για την εισαγωγή σε όλες τις σχολές ΑΕΙ των ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ αλλά και των ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. Είναι η ΧΗΜΕΙΑ τοσο βασικό μάθημα στο λύκειο και τόσο "ασήμαντο' στο Γυμνάσιο?? Είναι τραγικό λάθος λοιπόν ο διαχωρισμός των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών σε Α΄ και Β΄ ομάδες. Επιπλέον δημιουργεί και μία εσφαλμένη εντύπωση στους μαθητές σχετικά με τη σπουδαιότητα του μαθήματος, γεγονός που θα αναιρεθεί πλήρως μπαίνοντας οι μαθητές στο λύκειο. Εκεί θα έχουν να αντιμετωπίσουν και να απορροφήσουν έναν τεράστιο όγκο ύλης χώρις να έχουν πάρει κατ'ουσία καμία χημική παιδεία από το γυμνάσιο. Θεωρώ ότι το μάθημα της ΧΗΜΕΙΑΣ θα πρέπει να γίνει δίωρο τουλάχιστον για τη Β' και Γ' τάξη του Γυμνασίου(1 ώρα θεωρία και 1 ώρα εργαστηριακές ασκήσεις, καθότι πρόκειται για μία πειραματική επιστήμη). «Κορώνα των επιστημών θαυματουργή χημεία…» έλεγε Κ.Παλαμάς